środa, 11 września 2013

Ciepło Jesieni

Jesień zbliża się nieubłaganie szybko niestety. Jedynym pocieszeniem dla mnie jest to, że mogę robić kartki w takiej oto tematyce :) Dzisiejsza praca została wykonana na wyzwanie "Ciepło Jesieni" u Janet.  W moich zbiorach mam kilka grafik od Janet, ale w ostatnim czasie używałam ich tak często że postanowiłam tym razem zrobić coś bez tych cudeniek.
 Nie było łatwo ale oto moja kartka :

Autumn is coming inexorably quickly, unfortunately. The only consolation for me is that I can do card in this theme :) Today I made card specially for  challenge "Warm Autumn"  in Janet.   In my collection I have some graphics from Janet, but the last time I used them so often that I decided this time to do something without this masterpieces  :)  It was not easy but here's my card:




4 komentarze :