poniedziałek, 16 września 2013

Guest Designer

Hej :) Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy :) Wygrywając jedno z wyzwań na blogu The Shabby Tea Room zostałam poproszona przez Debbie o wykonanie pracy jako Gościnna Projektantka w tym tygodniu, inspirując się zdjęciem które dostałam. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt :) Mam nadzieję, że moja praca będzie ciekawą inspiracją dla innych. 

Hey :) Today is a special day :) After winning one of the challenges on a blog  The Shabby Tea Room Debbie invited me to be a Guest Designer for this week challenge, inspired a picture which she sent to me. It is a great honor for me :) I hope that my work will be an interesting inspiration for others.





Thank you for stopping by :)  If You like my blog please visit also www.facebook.com/Padoriaa and Like it :) Thank You 
Have a nice day :)
Padoriaa

4 komentarze :