wtorek, 1 marca 2016

CRAFT WAWA 2016

Witajcie. Dziś chciała bym przedstawić, krótką relacje z Craft Wawy 2016. Z góry zaznaczam, że nie udało mi się nagrać wszystkich stanowisk - chodziło mi bardziej o pokazanie celu imprezy :) Zakupy, spotkania, warsztaty , pokazy :) Mój czas był bardzo ograniczony (uczestniczyłam w dwóch warsztatach - za które wielkie dzięki! Weronika, Aida :*) Craft Wawo do zobaczenia za rok ! 
Filmik i zdjęcia przybliżą Wam wydarzenie :



Jeśli kogoś nie poznałam - przepraszam. Jeśli ktoś nie poznał mnie - zdarza się w takim tłumie.
Naładowana pozytywną energią, z ogromem inspiracji, odrobiną nowości i co najważniejsze
uśmiechem na twarzy wróciłam do domu by tworzyć.
Na sam koniec z całego serca chciałabym polecić Warsztaty z Weroniką - Werciakol (zajrzyjcie na jej blog)  Niesamowity warsztat - ogrom przekazanej wiedzy w sposób łatwy i ciekawy. otikon smDzielenie się własnymi doświadczeniami i polecenie odpowiednich produktów. Uśmiech od ucha do ucha, energia, której nie da się opisać. Weronika Górak-Pietrowska to niesamowita kobieta - jeśli kiedykolwiek będziecie mieć możliwość wzięcia udziału w jej warsztacie - nie czekajcie. Warto !

Pozdrawiam, Paulina

http://craft-wawa.blogspot.com/2016/02/konkurs-na-relacje-pozlotowa.html

2 komentarze :