piątek, 2 czerwca 2017

encourage your hopes, not your fears - layout for Maja Design

Hello my blog friends. Today I would like to show you layout created for Maja Design. I decided to create this project inspired by my last pictures taken for the school. I love black and white photography. Mystical clouds, darkness of the mountains and the fog – amazing combination. I tried to keep my layout really simple and clean – take a look, please :
Hej:) Dziś przygotowałam layout dla Maja Design. Zdecydowałam się wykorzystać jedno z moich ostatnich zdjęć wykonanych do szkoły. Uwielbiam fotografię czarno-białą. Tajemnicze chmury, czerń gór w połączeniu z mgłą - połączenie idealne ! Starałam się by moja praca była dość prosta w swojej formie - spójrzcie co przygotowałam:

 Materiały : papier - Maja Design, tekturki - Scrapiniec :)
Pozdrawiam serdecznie, Paulina :*


2 komentarze :